Nasza firma od samego początku działania ściśle jest związana z trendem wprowadzania rozwiązań mających wpływ na ochronę środowiska. Oferujemy produkty które w dużym stopniu poprawiają zabezpieczenia przed ewentualnymi skażeniami otoczenia, a także co najważniejsze posiadają aprobatę Instytutu Ochrony Środowiska. Oto najważniejsze z nich:
Zbiorniki typu FUELMASTER i TRUCKMASTER Budowa i wyposażenie zbiorników typu Fuelmaster na oleje napędowe, produkowanych przez firmę TITAN EKO, dostosowane są do wymagań obligatoryjnych przepisów związanych z ochroną środowiska.
Emisja par oleju napędowego jest minimalna zarówno podczas napełniania zbiornika jak i podczas pobierania z niego paliwa, dlatego jego wpływ na zanieczyszczenie atmosfery można uznać za nieistotny.
Zbiornik nie stwarza również zagrożenia dla warunków gruntowo - wodnych, o ile będzie eksploatowany w sposób zgodny z instrukcją producenta eksploatacji i zaleceniami p.poż.
Gwarancją ochrony środowiska gruntowo - wodnego dwupłaszczowego zbiornika jest:
Olej napędowy BIO – 100
Jest to nowy olej napędowy, który z coraz większym impetem wchodzi na krajowy rynek.
Jest bardziej przyjazny w stosunku do środowiska od innych paliw ponieważ posiada niską zawartość siarki, następuje redukcja emisji spalin do otoczenia, a co za tym idzie występuje niższa toksyczność wydzielanych związków.
Ad-Blue
Jest to substancja która zrewolucjonizowała już europejski rynek transportu. To bardzo wysokiej jakości i czystości substancja, specjalnie stworzona dla samochodów z katalizatorami z systemem dopalania gazów SCR.
Wtryskując AdBlue do katalizatora SCR, zanieczyszczające gazy powodujące smog i kwaśne deszcze ( takie jak tlenek azotu - NOx) zostają natychmiast zredukowane w nieszkodliwy azot i wodę. Tylko dzięki AdBlue można osiągnąć optymalny efekt procesu katalitycznego. AdBlue jest zalecane przez producentów samochodów ciężarowych, a także przez wszelkie Instytucje powiązane z ochroną środowiska. Produkt ten jest dopiero w początkowej fazie rozpowszechniania w naszym kraju, głównie dlatego, iż ustawodawca nie przewidział jeszcze dodatkowych korzyści dla firm stosujących ten środek w swoich samochodach ciężarowych.